Pripomoček za kuhanje jajc za najhitrejše povečanje produktivnosti?

Pomodoro tehnika!? Kdo bi si mislil, da je pripomoček za kuhanje jajc in špagetov še danes osnova za eno najboljših učinkovitih metod organizacije časa? S katerim vaša produktivnost preskoči na bistveno višje obrate. Govorimo o slavni Pomodoro tehniki, načinu krajšega obdobja intenzivnega dela na čas ter pogostejših odmorov. Z njo rešujemo zakletost Parkinsonovega zakona, ki […]

Vodenje s cilji (MBO) – kdo pravi, da smo ravno mi najpametnejši?

Kdo pravi, da smo ravno mi najpametnejši, kako natančno doseči cilj? Nenazadnje, ali je sploh pomembno, kako ga dosežemo, dokler je cilj dosežen pravočasno, v okviru predvidenih stroškov in v zahtevani kakovosti? Vodenje s cilji (Management by Objectives) izhaja iz tega, da ni važno, kako pridemo do cilja, pač pa, da so cilji doseženi v […]

Doniral sem PETI. Organizaciji za zaščito živali, ki naj bi ubijala pse?

Ravno hočem donirati za PETA, eni najpomembnejših organizacij za zaščito pravic živali. Odtipkam »PETA animals« v YouTube in povsem pri vrhu prispevek: PETA UBIJA PSE Skrita resnica za PETO. Šok zame, ljubitelja psov. Sedem minutni YouTube prispevek je bil mojstrsko profesionalno delo, poln prefinjenih, vrhunsko izvedenih obtožb in manipulacij. Veliko atraktivnih informacij in pogledov. Npr. […]

Harvard Business Review: perfekcionizem je bistveno večji problem, kot si predstavljamo

Kaj je tvoja največja slabost? Presenetljivo pogost odgovor je: »To, da sem perfekcionist/-ka«. Pa je to sploh res? In kaj sploh je perfekcionizem? Perfekcionizem je osebnostna naravnanost, ki jo karakterizirajo visoka pričakovanja do sebe in drugih, ter prizadevanje, da ne delajo napak, oziroma za stanje brez napak. Za perfekcioniste je značilno, da so bolj motivirani […]

Ste vedeli: samo 7% poveste z besedami, kar 93 % pa z nebesedno govorico?!

Kaj vse sporočate s svojo nebesedno govorico, pa se morda sploh ne zavedate? Razkrivate stvari, ki jih nočete? Vaš sogovornik le 7 % informacije dobi iz vaših besed, kar 93 % pa iz vaše govorice telesa in glasu ter tona. »Govori« vse, poleg vaših besed torej tudi parajezik (ritem, ton, premori…), mimika, drža, kretnje, dotik, […]

Sendvič tehnika – kako konstruktivno kritizirati

Je konstruktivna komunikacija vaša močna točka? Sendvič tehnika povratnega sporočila je recept za konstruktivno pomoč. Za vse vizualce, tule je video, spodaj pa še nekoliko bolj poglobljena razlaga “na elektronskem papirju”. Sendvič tehnika oz. konstruktivna komunikacija  – trije glavni elementi Kako lahko VI namesto navadnega KRITIZIRANJA bolj KONSTRUKTIVNO pomagate sodelavcu, prijatelju, svojemu otroku, da nekaj pri sebi […]

Krizno komuniciranje – serija 13 delavnic

Krizna komunikacija oz. krizno komuniciranje za socialno varstvene ustanove Kako z nesramnimi, agresivnimi in težko obvladljivimi sogovorniki? Ko izpeljati krizno komuniciranje v času COVID. To je bila najbolj pogosto izražena potreba zaposlenih v socialno varstvenih ustanovah (domovi starejših, varstveno delovni centri, ipd). Izvedel sem serijo 13 delavnic, 4 prilagojenih za vodstva in odgovorne za medije […]

Brezplačna delavnica za postavljanje ciljev za Kompetentna Slovenija

Postavljanje ciljev pomeni oblikovanje našega življenja Postavljanje ciljev in oblikovanje ciljev pravzaprav pomeni postavljanje in oblikovanje našega življenja samega. Kako postaviti (SMART) cilje in prioritete ter se motivirati za velike uspehe? Delavnica za postavljanje ciljev v okviru #Kompetentna Slovenija Pridružite se nam na delavnici #KompetentnaSlovenija, kjer vam bo dr. Klemen Podjed predal teoretično znanje podkrepljeno […]

Ko vas obrijejo do kože – model brivnik in rezila

Ste vedeli, da prodajalci npr. tiskalnik, katerega strošek proizvodnje je 105 $ prodajajo za 75 $, kartuše za taisti tiskalnik, pa prodajajo za 59,95 $, čeprav jih stanejo samo 0,23 $? Kaj za vraga je sedaj to?   No, to je poslovni model »brivniki in rezila«. Ime modelu je dala industrije britja. Gillette vam z […]

Poslovni model – izboljšave poslovnega modela za izhod iz krize oz. izkoriščanje priložnosti

Poslovni model zajema bistvo vsega pristopa podjetja, zaradi katerega podjetja uspevajo ali propadajo. Če bi poznal pravila vitkega podjetniškega pristopa in bolje razumel realnost za moj poslovni model , ko sem leta 2006 ustvarjal in financiral svoj globalni startup PEOPLE FOR EARTH, bi verjetno privarčeval veliko denarja, časa in nenazadnje bolečine. Čeprav ekonomska teorija poslovne […]