Ali so komunikacijske veščine ključ do uspešnega prompt inženiringa

Na delavnicah rabe umetne inteligence ugotavljam, da ljudje, ki so dobri v komunikaciji, veliko hitreje razumejo bistvo prompt inženiringa in dobivajo boljše odzive LLM modelov.

To so dokazali zaposleni pri Turizmu Ljubljana, kjer sva s Sabina Podjed na povabilo Dejan Ristić izvedla Ideathlon – delavnico o uporabi umetne inteligence.

V devetih skupinah smo – poleg običajnih vsebin treninga – izdelovali projektne liste za turistične projekte ter pripravljali Facebook, Instagram oziroma LinkedIn objave turističnih projektov in dogodkov. Zelo velika skupina, skoraj 30 ljudi, me je v čudovitem okolju City Hotela v Ljubljani presenečala z izjemno hitrim učenjem in še boljšimi rezultati.

Zanimivo, verjetno tudi precej ironično: v svetu trenerjev poslovne komunikacije, s čimer se ukvarjam že 15 let, »računalničarji« veljajo za arhetip zaposlenih, ki niso posebej spretni v komunikaciji. Znali naj bi s stroji, z ljudmi pa manj. Seveda to ne velja za vse. S pojavom umetne inteligence pa imajo prednost v »komunikaciji s stroji« ljudje, ki sploh ne poznajo računalniških jezikov? Kako gre računalničarjem pri tipični rabi UI, torej ne za potrebe programiranja?

Programerji, računalničarji, je to res? Kakšne so vaše izkušnje?

Kakorkoli že, zaposleni pri Turizmu Ljubljana, ki velja za eno najbolj aktivnih in naprednih turističnih organizacij v EU, si zaslužijo vse pohvale.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.