Dnevnik Klemen Podjed

Ne morem razumeti

Takole me je citiral časnik Dnevnik, 8.7.2015. Danes sem bolj kot kdajkoli prepričan, da je promocija zdravja in počutja pri delu za večino slovenskih organizacij nekaj, kar ni treba resno jemati. Je malo za zraven, na hitro. Direktorji imajo vendar toliko pomembnejše naloge!?To se kaže tudi v hitri rasti % bolniškega staleža v Sloveniji v zadnjih letih.

“Kljub alarmantnim podatkom Klemen Podjed z Inštituta za produktivnost ugotavlja, da se velika večina podjetij in organizacij v Sloveniji s promocijo zdravja in upravljanjem stresa na delovnem mestu sploh ne ukvarja. Pa čeprav, dodaja, je vlaganje v zdravje eno najbolj donosnih vlaganj: »Evropska agencija za varnost in zdravje pri delu navaja, da se vsak vložen evro v promocijo zdravja na delovnem mestu v treh do petih letih prek zmanjšanja stroškov bolniške odsotnosti, fluktuacije, višje produktivnosti in drugih učinkov povrne tudi do petkrat.« Programi promocije zdravja bi po njegovem morali vključevali oblikovanje posebne skupine za zdravje v podjetju, razne tečaje in delavnice, redno komunikacijo med zaposlenimi in vodstvom, pohvale in spodbude, več skupinskega dela.”

https://www.dnevnik.si/1042714318

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.