Dvodnevni online seminar: Nujni krizni ukrepi v razmerah novega koronavirusa in nujno krizno komuniciranje

Za Forum Media sem izvedel seminar o preprečevanju posledic koronavirusa in kriznem komuniciranju z zaposlenimi, dobavitelji, strankami. Preidimo na spletno izobraževanje, kjer je to smiselno.

NUJNI KRIZNI UKREPI-KORONAVIRUS

Odgovorni v podjetjih nosijo ogromno odgovornost za pravilno ravnanje v razmerah koronavirusa. Zlasti glede preprečevanja prenašanja koronavirusa med zaposlenimi. Pa tudi glede pravilnega ravnanja, če do okužbe kakega zaposlenega pride in glede preprečevanja prenosa virusa iz podjetja na stranke.

Teme spletnega seminarja:

  1. Zadnje informacije o koronavirusu: kaj vemo o prenašanju koronavirusa, kako preprečimo okužbo in prenos virusa znotraj podjetja (navodila NIJZ in WHO).
  2. Kaj smo dolžni storiti za preprečevanje širjenja v okviru podjetja – nujni krizni ukrepi:
    1. ključni ukrepi za preprečevanje pojava virusa oziroma prenašanja virusa med zaposlenimi
    1. kje dobiti zanesljive vire podatkov in navodila za potrebe informiranja in odločanja?
    1. delovanje kriznega timu, postavitev prioritet in načrtov ukrepov za glavne scenarije,
    1. ključni ukrepi za preprečitev prenosa virusa preko zaposlenih ali izdelkov podjetja navzven (virus ostaja prisoten na površinah več dni).
  3. Kako ravnamo v primeru, da se pojavi sum ali celo dokazana okužba enega ali več zaposlenih?
  4. Primer dobre prakse preprečevanja in obvladovanja korona virusa v podjetju.

Seminar je namenjen: direktorjem, vodjem vseh oddelkov, zaposlenim v splošnih službah, vsem zaposlenim.

Trajanje: 2 šolski uri

KRIZNO KOMUNICIRANJE V RAZMERAH KORONAVIRUSA

Pravilno krizno komuniciranje je ključno za preprečevanja širjenja okužbe, znotraj in navzven iz podjetja. Nezadostna, slabo pripravljena sporočila in neodzivnost lahko podjetju povzročijo dolgoročno poslovno škodo med strankami, dobavitelji in zaposlenimi. Izredne razmere koronavirusa predstavljajo tudi dobro priložnost za utrditev ugleda in prepoznavnosti podjetja.

  1. Kaj se organiziramo in pravimo dober načrt kriznega komuniciranja
    1. določitev ciljnih javnosti in razumevanje potreb po informacijah ter čustvenega konteksta
    1. kaj vsebuje dober načrta kriznega komuniciranja
  2. Kje najdemo in kako pravilno izberemo vsebine, kanale in načine za komuniciranje s:
    1. strankami,
    1. zaposlenimi in
    1. dobavitelji
  3. Umetnost dobre krizne komunikacije glede koronavirusa, s primeri dobre prakse
  4. Kako lahko izkoristimo to krizo za povečanje ugleda in prepoznavnosti podjetja.

Seminar je namenjen: direktorjem, vodjem vseh oddelkov, zaposlenim v prodaji in nabavi, zaposlenim v kadrovski službi.

Trajanje: 2 šolski uri

Izvajalec:


Dr Klemen Podjed, Inštitut za produktivnost d.o.o.  (ICF Coach, INLPTA; AOL Teacher) je svetovalec in poslovni trener in z dolgoletnimi izkušnjami iz promocije zdravja na delovnem mestu, komunikacije, management consultinga in upravljanja stresa.  Je avtor preko 150 publikacij publikacij (priročniki, članki, video seminarji), izvedel je preko 300 izvedenih delavnic in seminarjev. Izbrane reference: Nacionalni inštitut za javno zdravje RS, IMPOL, Henkel, Gospodarska zbornica Slovenije, Tehnološki park Ljubljana, Splošna bolnišnica Novo Mesto, Hoteli Bernardin, itd. Več gl.: https://www.produktivnost.si/
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.