Odlična spletna komunikacija v času COVID-a

Namen delavnice je olajšati prehod zaposlenim na spremenjene razmere komunikacije zaradi COVID ter izboljšati nekaj ključnih veščin komunikacije. Spletna delavnica poteka je sproščena in zelo interaktivna.

komuniciranje v času COVID-a

Delavnica komunikacije – koristi

  1. Nove komunikacijske in tehnične veščine komuniciranja na daljavo.
  2. Olajšan prehod na spletni način dela in večja učinkovitost sodelavcev.
  3. Bolj zadovoljne stranke in sodelavci.
  4. Boljše poznavanje in izkoriščanje videokonferenčnih spletnih orodij.

Moj pristop

Trening spletne komunikacije je zaradi prilagojenih vaj ter izkoriščanja tehničnih možnosti za dobre spletne delavnice vse bolj primerljiv s treningi v živo. Zlasti treniramo veščine spletne komunikacije, pogosto v manjših spletnih skupinah. Imamo skupinske in individualne vaje, igre vlog, vaje iz govorice telesa, tehnike pisne komunikacije, aktivnega poslušanja, tehnike sproščanja, predstavitve pred skupino, ipd.

Okvirne vsebine delavnice spletne komunikacije

Glede na to, kaj so trenutno vaši največji izzivi oziroma cilji, lahko izbirate med naslednjimi okvirnimi vsebinami:

  • Osnove in triki dobre spletne komunikacije:
    1. kaj je drugače, ko komuniciramo preko spleta in kaj vse imamo na voljo za naravno in prijetno spletno komunikacijo,
    2. etiketa spletne komunikacije (Netiquette).
  • Tehnična oprema in priprava za odlično spletno komunikacijo:
    1. glavne napake glede zvoka in slike, in kako jih odpravimo,
    2. kaj najmanj potrebujemo za solidno spletno komunikacijo in kako potegnemo največ iz tega, kar imamo,
    3. katero opremo potrebujemo za odlično spletno prisotnost in kako jo nastavimo – slika, kamera, osvetlitev, zvok, green screen, ipd.
  • Znamo delati od doma?
    1. glavne pasti dela od doma in kako se jih izogniti,
    2. dobra praksa in triki, da je delo od doma učinkovito – celo še bolj učinkovito.
  • Nova realnost komuniciranja s strankami v obdobju COVID-19:
    1. kaj od zaposlenih v storitvah po novem glede spletne komunikacije pričakujejo stranke,
    2. kako komunicirati preko video konferenčnega klica, da ohranimo pozornost stranke in dosežemo svoje ciljev,
    3. umetnost dobre krizne komunikacije glede koronavirusa, s primeri dobre prakse – kako lahko to krizo izkoristimo za povečanje ugleda in prepoznavnosti podjetja.
  • Neizkoriščene in elegantne možnosti videokonferenčnih orodij, kot je Zoom (Breakout Rooms, Jamboards, sodelovalna orodja, tehnične nastavitve in možnosti).
  • Pet osnovnih pravil spletnih sestankov in šest elementov učinkovite e-pošte.
  • Neizkoriščene in elegantne možnosti videokonferenčnih orodij, kot je Zoom
  • Izbrane tehnike spletne komunikacije, npr.:
    1. tehnika spoštljivega podajanja nasprotnega mnenja,
    2. spletna nebesedna govorica in »govorica telesa« – kako lahko večkratno povečamo informativno vrednost sporočila,
    3. druge tehnike po dogovoru.
  • Spletno delegiranje: pravila in pristopi uspešnega delegiranja na daljavo s pomočjo treniranja devetih kontrolnih točki učinkovitega delegiranja.

Vrste delavnic

  • delavnice komunikacije,
  • kombinirane delavnice komunikacije, z izbranimi vsebinami npr. upravljanja stresa ali organizacije časa,
  • delavnice po meri, kjer izberemo procese in vaje, osredotočene na izbrano področje oziroma take, ki rešujejo nek vaš čisto določen izziv.

Komu je namenjena?

  • zaposlenim, ki želijo izboljšati svoje veščine spletne komunikacije in bolje izkoristiti tehnične možnosti;
  • vodstvenim, strokovnim, pisarniškim in drugim zaposlenim, ki želijo delati doseči več in lažje, s pomočjo komunikacijskih orodij;
  • zaposlenim s težavami pri komunikaciji;

Trajanje

Trajanje: vsaj 4 ure, priporočljivo 6 šolskih ur ali več.
Možna je tudi serija krajših, npr. 2 urnih mini delavnic, na izbrane teme.

Specifika teh delavnic je vrsta interaktivnih procesov, za katere ljudje potrebujejo čas, v njih aktivno sodelujejo in se učijo.